wtorek, 10 stycznia 2012

Opening Of The Gates

Hola Wędrowcze !

Bardzo jestem rad że zawitałeś do smoczego lasu ! Czeka Cię tu wiele przygód, niezapomnianych wrażeń i masa expa do nabicia. Spotkasz wielu ciekawych ludzi, jak i jeszcze więcej tych nieciekawych. Przeczytasz takich rzeczy że włos Ci się zjeży na głowie, Obejrzysz takie projekcje że nie będziesz mógł zasnąć i posłuchasz takich pieśni że będziesz je nucił do końca życia. A teraz rozgość się i usiądź wygodnie, czeka nas długa opowieść.
Albo jak to mawiał Deckard Cain „Hello, my friend. Stay awhile and listen...”

Tymi oto słowami chciałem oficjalnie przywitać wszystkich gości na swoim pierwszym blogu, którego od roku chciałem założyć, woziłem się z tym tyle, że aż wstyd, ale WRESZCIE MI SIĘ UDAŁO, prokrastynacja po roku pokonana ! ( ja wiem, blog, pedalska sprawa.. ale co zrobić jak człowiek chce się polansować, a na konto na facebooku jest jednak zbyt dumny/durny albo ma zasadę, że nigdy nie stworzy profilu na portalu społecznościowym.. jest na to uczulony) Tak czy siak blog otwarty, klamka zapadła, będę pisał. Pomagać mi w tym mam nadzieję będzie kilku znajomych, których teksty/linki/filmiki/przemyślenia będę publikował na tym blogu, oczywiście z adnotacją czyj jest dany artykuł.  Jeżeli sami macie jakiś ciekawy tekst – nie krępujcie się i wysyłajcie, jak mi się spodoba – chętnie go opublikuję.

Blog będzie dotyczył przede wszystkim moich zainteresowań/hobby.
Będą tu tekst o filmach ( przede wszystkim gore horrory, albo nie do końca racjonalne filmy, ale mieszania z błotem holiłudzkiego/rodzimego syfska też nie zabraknie) o grach (jak już pewnie we wstępie zauważyliście gracz ze mnie starej daty, oddany pecetowiec a do tego bardzo zgorzkniały z poczuciem „kiedyś to były fajne gry”/ od prawię roku męczę się z World Of Tanks więc spodziewajcie się raz na jakiś czas Pancernego Kącika :P )
Będzie o muzyce (przeróżnej ale rapiszonów to tu się nie spodziewajcie..) trochę o książkach (ktoś w ogóle jeszcze czyta? METRO w tramwaju i kserówki na studiach się nie liczą :P)
Niestety prawdopodobnie wkradnie się też tutaj trochę wargamingu (Wh40k/FoW/WFB) chociaż starał się będę uczynić tego bloga miniatures free… ale jako że jest to ważny element mojego nerdowego życia, pewnie tu się pojawi, jaki i stuff związany z szeroko pojęta fantastyką ( czasem coś o jakimś RPG`u/karciance/planszówce czy tym podobne bzdury nie interesujące nikogo kto ma znajomości u przeciwnej płci i czasem wstaje od komputera) 
Czyli kawał piwniczenia ze szczyptą kucowania.
Nowy wpis powinien pojawiać się na blogu co tydzień, ale wiecie jak to jest..potem pewnie jak raz na miesiąc napiszę byle bzdurę to będzie mega często.
Aha, i będzie trochę slowpoke (jako że teksty na bloga zbieram od roku nie zdziwcie się jak zaprezentuję tu recenzje kinowej nowości pod tytułem Awatar :P )

To tyle na razie, zapraszam za jakiś czas..a niech otwarcie Wrót Drachenwaldu umili wam:



Pozdrowienia z piwnicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz