wtorek, 24 stycznia 2012

zimo wróć !

Pamiętacie jak rok temu wszyscy krzyczeli zimo zimo wypierdalaj ?
A teraz jej brakuje...
o zapomniał bym w pierwszym wpisie dodać.. na tym blogu będę też wrzucał zdjęcia, takie tam różne. Królewski street art z głębokim feelingiem i mnogością interpretacji zgarniający setki nagród to, to może nie jest.. ale myślę że kilka ujęć nie jest takich złych. Aha w związku z tym że bloga założyłem teraz a zdjęcia robię od dawna, będę zapodawał wszystko na co najdzie mi ochota a nie tylko najnowsze, więc nie zdziwcie się jak zobaczycie jakieś zdjęcia z lata 05 :P aha, jako że piwnicznik ze mnie niesłychany, planeta Drachenwald ma niesamowitą grawitację ( i wyrwać się z niej wyjątkowo ciężko.. dotrzeć na nią też, ale to już inna bajka ) no i od 9 lat mam areszt domowy, jak oddale się od swojej piwnicy więcej niż do najbliższej stacji benzynowej ( pozdrawiam Olę z tego miejsca :P ) to eksplodują mi jądra, takie tam połączenie pasa cnoty z kajdankami 21 wieku i ładunkiem wybuchowym. Więc znający drachenwald załamią się trywialnością tych fotografii.. a że nikt inny tego bloga nie ogląda, to wszyscy załamią się tymi zdjęciami
trochę zimy:

plus szczypta forced meme is forced:


trochę suche.. ale co mi tam i tak tego nikt nie czyta.
w łikend napisze coś mądrego, bo na razie same głupoty się mnie trzymają:






same głupoty...
do zobaczenia w następnym odcinku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz