piątek, 27 kwietnia 2012

lawbreker - a jednak się złamałem...

Miałem nie pisać o plastikowych ludzikach na tym blogu.. ale się złamałem, jednak będę !! i kij wam w oko! to mój blog i będę na nim pisał co chcę ! ot co ! (zresztą jestem tak beznadziejnie nudny że powoli zaczeły mi się kończyć tematy :P )

szybki rzut okna na nową falę necronów:
Model cierpi na to co większość nowych modeli necronów ! na totalnie zbędnego kierowcę !! jest to totalnie z dupy i idiotyczne.. (patrz command barage also known as ryksza bojowa aka samochód flinstonów ) jakby tego triarch stalkera wykastrowac z pilota były całkiem oko, przypominał by inny  necroński model od FW - ślicznego Tomb Stlkera (dlaczego GW nie mogło pójść z armią w tą stronę :/ )

Wraith sa z dupy.. koniec kropka nic dodać. nie dość wielgachne i cięzko to schować to jeszcze modele fuj. Poprzednie wraithy były chyba najfajniejszym modelem w starej armi necronów, no kurwa.. popatrzcie tylko :
dla mnie zajebiaszcze.. no ale zmienił sie im troszku fluff i teraz to canoptek wraiths (czyli konstrukty pomocnicze a nie necroni ) więc modele też się designem zmieniły.. niestety :(
Tomb Blades
pomijając już taką idiotyczną kwestię jak motorki u necronów ( prawie tak durne jak pojazd u tyranidów :P ) to sam model jest słaby..Baran wspomniał że wyglądają trochę jak Mr.Garrison Gyrobike z SP ( ciekawe czy tak samo się to steruje :P ) i muszę się z nim zgodzić :D
i teraz pajonczek - Tomb Spyder
moim zdaniem jedyny sensowny model w tym releasie. Wygląda całkiem okej, znaczy mało.. żuczkowaty..ale nie szkodzi, grunt że jest w plastiku a nie w metalu ( czy o zgrozo w failcascie :/ )
model całkiem fajny a do do ego grywalny :)
2 nowi speciale.. Nemesor i Vargard. Kupa i jeszcze raz kupa.. nie różnią się niczym od pozostałych kupiatych speciali z tymi całym złotym porożem, frędzlami z chitynowych pancerzyków i bling blingiem niczym wiejski odpust. Vargard Obyrom jeszcze może ujdzie, ale sam model jest mocno nijaki :/
no dobra illuminor szeras jest nawet okej :)

tak jak nie lubiłem nowych necronów tak dalej ich nie lubię :P
jeszcze tylko kwestia ichniejszych latadeł .. jakie to duże będzie

co do plotek o nowym dexie CSM mam do powiedzenia tylko tyle:
zabierają dredy, lesser damony, greater demony (word bearers mówią papa), i spawny, kultowe jednostki tylko w elitach z opcją odblokowania w troops przez speciali, jakiś kurwa latający cyber smok flyer ( bo danie dreadclawa to za dużo ) który mnie totalnie nie przekonuje. Nie dadzą żadnych nowych speciali (co jest smutne bo CSM akurat na to zasługują ) i ogólnie dupa blada.
+ że ponoć znajdą się tam jakieś zasady do Renegatów i Heretyków ( kultyści w troopsach :D ) ciekawe czy będzie można złożyć armie TYLKO na tych szmatławcach.. bez ani jednego Power Armoura ( pewnie nie bo do chimer i lemanów dostepu nie będzie - czyli mało gwardyjscy będa ci renegaci  :( ) i będą pewnie w opcji retinue jak inquisitorial stormtroopers u GK.. no ale lepszy rydz niż chuj na dachu.
kiepsko widze te plany GW na 25lecie 40k.. spodziewałem się cycków, nowych dexów, przemocy, miliona nowych dodatków, autorgrafów, limitek i wielkiego festynu z piniatą i mega eventem (moze nowa kampania ?) a jakoś nieszczególnie duzo dostnaiemy teraz.. nowa edycja.. co i tak było wiadome i dex CSM.. plus w tym roku byli `croni.. 2 dexy na rok ? nędza nędzą pogania, vaginas vaginatum powiadam!!
a wszystko na pewno przez Tuska i przez tego chujowego lotra, jakby to olali od razu mieli by więcej czasu na "porządne" bitewniaki :P ( a prawa do lotra mogą odspzedać MCdonaldsowi.. będzie bilbo bagosz w happy mealu) czy marvelowi.. niech robi komiksy.. middle earth heros vs. marvel villains !!
dobra upuściłem żółci i popisałem pierdoły
do przyszłego tygodnia znowu będzie pusto...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz