czwartek, 8 sierpnia 2013

Megaśmierć - Superzderzacz

Dziwnym trafem jakoś umknęły mi ostatnie dokonania Megadeth i duchowo zatrzymałem się na united abominations ( i mimo że moim zdaniem nie tak dobre jak FENOMENALNY the system has failed, to mimo wszystko trzyma poziom i jest to kawał solidnego grania do jakiego przyzwyczaił nas rudy,  zwłaszcza kawałki Washington Is Next! i Gears of War są naprawdę dobre i moim zdaniem się wybijają na tej płycie ) okazało się że ekipa skręciła jeszcze kilka płytek, endgame totalnie mnie ominęło ( chyba muszę nadrobić ) o 13 wiedziałem tylko z jakichś tam obrazków w internetach, słyszałem parę kawałków ale bez szału, znaczy to dalej dobre Megadeth, ale jakoś w ucho mi nie wpadły, ot czekały na lepsze dni do posłuchania, aż tu nagle szukając czegoś zupełnie innego, chyba czegoś z nimi związanego na allegro. 
Nagle patrzę a tu z 5 stron megaśmierciuchów i NAJNOWSZA PŁYTA SUPER COLLIDER. ja od razu WTF O_o, znowu mnie coś ominęło ??!! od razu YT wpisuję tytuł płyty. i nagle BACH nawet teledysk jest.. włączam klip o właśnie ten :
 
i moje pierwsze spostrzeżenia :
rudy się zestarzał w pizdu, o mało się nie rozsypał jak miał nogę podnieść, ale tak to jest jak się wpierdala speedballe za młodu ( wylurkujcie co to za dragi jak ktoś ciekaw ;) )
co to kurwa jest za teledysk ?? co to ma być robili to na zlecenie MTV ?? już chyba wolałem gumoludki z hangar 18 ( swoją drogą OWNZ ! ) ale ten klip.. wszyscy stwierdzili że powinien się skończyć w 2:20 ..ale nie.. przedobrzyli. w ogóle już chyba wolałem coś politycznego w starym stylu rudego, o niedobrej Ameryce i onz i biedakach co ich USA zniewoliło...
tego się po nim nie spodziewałem..
 no i w ogóle brzmią jak nickleback !!! WTF ?? ponoć są już o tym memy ( ale nawet nie chce ich szukać ) no dobra..jeden wrzucę, na form dostałem taką ripostę :P http://imageshack.us/a/img443/3980/fphl.jpg :)
tak czy siak, muszę przesłuchać całą płytkę i dopiero się wypowiem.. na razie..mam mieszane uczucia.. to nie jest megadeth..brzmią jak nickleback ALE robią to dobrze.. i chyba nawet lepiej niż on :P
to tyle w dziale muzyczny, do zobaczenia w łikend.. pewnie wtedy poopowiadam o nowych marianach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz