piątek, 7 listopada 2014

Mark of Nurgle

Jak uczcić rok Papy Nurgla ?
Przybierając jego piętno
Jak można to zrobić najlepiej ?
Tylko profesjonalnie :) i koniecznie SIÓDMEGO dnia miesiąca :D 
A to tylko początek wędrówki po Mroczną Apoteozę chyba że mi tramwaj rękę ujebie <not_funny>   
Czyli kto się nie dziara ten fujara :P
You are my unbroken blades. You are the Death Guard
                     
 
Wiem że się zapuściłem i mało pisałem ale miałem sporo różnorakiej roboty z różnorakimi rzeczami.
Postaram się w niedzielę skrobnąć 3cią część Gniewu Astartes ( nie wiem czy już ostatnią czy nie, zobaczymy jak materiał będzie się prezentował ilościowo ) Dzisiaj Tylko wspomnę że byłem gościnnie na Wrocław Industrial Festival na pokazie filmu ZOETROPE do którego ścieżkę dźwiękową robił nikt inny tylko LUSTMORD. Po pokazie był wywiad właśnie z Panem Brianem. Bardzo sympatyczny ziomek, gorzej z jego tłumaczką bo była nieogarnięta i jak ktoś zadał mu pytanie po ang. ( no kurwa, nie oszukujmy się większość osób posługuje się tym językiem zwłaszcza że na widowni młodzi oczytani wyglądający jak gotyckie bojówki industrialowcy :P  ) to tłumaczyła mu to na polski, z czego strasznie pęcałem. W kącie na scenie obok właśnie tłumaczki siedział mega dziwny koleś, w dresie, i wyglądał jak totalnie skwasowany/naćpany. Non stop obgryzał paznokcie, wiercił się, dłubał w nosie, szczypał po sutkach no kwach mocny. Tylko nie mam pojęcia KTO TO KURWA BYŁ ? czemu siedział na scenie obok tłumacza i LUSTMORD`a i skąd miał taki silny towar i czemu nikt go nie wyrzucił. Chciałem zadać jedno z tych pyta głośno ( bo była właśnie po filmie seria pytań do Briana Williamsa ) i dodatkowo zapytać czy ma tą muzę można wyrwać laski. No ale śmialiśmy się tak głośno że uciszył na siedzący bok gość w glanach i skórzanym płaszczu ( pomyślicie sobie że prawie jak ja, ale ja nie farbuję włosów :P gaaaaayyy ) przynajmniej nas nie wyprosili a nawet jeśli nie byli by to kinder komandosi <fail>
co do samego filmu gorąco polecam:
to tylko pierwszy part ( jeszcze jeszcze 2gi )
to całość filmu, trwa 18 minut i jest moim zdaniem MEGA 40stkowy klimat. Ciężki, maszynistyczny i ponury :P
nawet sama nazwa filmu jakaś taka 40stkująca :P
Serio dobra faza :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz