czwartek, 23 lipca 2015

Age of $igmar

Cześć
sorry że tak długo nie pisałem no ale sami wiecie.. wakacje... sezon ogórkowy :P

Dziś kolejna porcja newsów o AGE OF SHITMAR która wyrzuca z butów.
Tydzień temu pojawił się zasady do wszystkich battlowych armii, za darmo (wow, wow..jak nie GW )
no ale takie zasady to ja dziękuję, nawet za darmo nie chcę. Przykład ?
proszę bardzo:

To jest 100% real, żadna fotoszopka, kilkanaście sekund przeglądania zasad do Cesarskiej Armii. (Empire)
Boje się zajrzeć do Zielonoskórych :/
srs. co oni sobie myślą. GW stara się być śmieszne ale wychodzi to jak polskim kabaretom (nie licząc starych skeczy TEY :P)  w oficjalnym FAQ znaczy FAq robionym na żywo na jakimś games dayu. Koleś z GW stwierdził że to sa tylko takie "o" zasady byle by były, że jak będą zmieniać armię i dawać nowę ( Stormcast Eternals, Duaregs (zamiast Dwarves)) to zmienią zasad, na razie te są do pogrania w domu z kumplami bo przecież będzie wstyd grając w klubie. NO CO TY NIE POWIESZ !!
Całość doprawia brak jakiejkolwiek oficjalnego balansu (wszystkie próby są nieoficjalne a i tak są średnie) 40k w pojedynku eldarzy kontra siostry to jest balans na poziomie warcab.
o dziwo najlepszym pomysłem byłby balans nie w pkt. ale w zł.
np. umawiasz się że gracie armią za 600 zł  albo za 900 albo gracie na 1300 zł  LOL



Więc zasady NIE to może jakiś fajny fluff.
no też nie zabardzo.
Oto nowa Gwiazda Chaosu:
Jak widzicie nie ma Slaanesha, Mrocznego Księcia, Tej Która Pragnie, Pana Wyuzdania i Eksceców.
GW stwierdziło że to nie jest najlepszy przykład moralny dla ich nowego targetu 12-15 lat MAX bo cycki są złe ale zgniłe truchłą i nabijanie na pal jest spoko. Takie tam dziwne zachodnie podejście.
#waiting4pandarians
nie wiem jak mogli przejść z tego:
Zwróćcie uwagę na śliczne zdobienia :P

do .. no nie mam przykładu ale BRAKU SLAANESHA.
 I zastanawiam się kto zastąpi Króla Rozkoszy. Są plotki że albo Malekith (jako Elficki bóg taki trochę S&M) albo rogaty Szczur, no tylko oba są bez sensu bo Rogaty Szczur patronował śmierci i rozkłądowi.. no to jak on zostanie bogiem to czym zajmie się Nurgle ? księgowością czy kadrami.
Ja pierdole Gw już odstawia takie rzeczy że masakra...

No ale pewnie 15 lat temu też mówili..
lol..przecież nie wycofają całej armi, wycziluj, nasze armie squatów są bezpiecznie..

sam nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.

Niby wydawało mi się że niektóre rzeczy sa po prostu nie możliwe..a jednak GW udowadnia mi co rusz że niczym Adrian Sitoko mogą wszystko.

 Już o zastrzerzeniu znakiem towarowym nazw elfów i krasnoludów (znaczy przepraszam.. sylvaneth i duaerin) to już w ogóle...
Takich bEzEdur jest dużo więcej i na poziomie takim że mnie zęby bolą...

Że pozwolę sobie jeszcze zacytować Arteina z GV:
Nie wiem czy ktoś z Was zapoznał się z nowelą Gates of Azyr. Jest to fantasy bolter porn. SE to są SM, mają swoje odpowiedniki zakonów, swoich kapelanów, żyli kiedyś na innych światach ale potem zostali poddani genety.... znaczy magicznym zmianom i niewiele pamiętają z poprzedniego życia.... Okrzyk "For the Celestian Throne" też jest wielce oryginalny.

No po prostu umarłem

Sigmarines pełną gębą.
i do tego to zdjęcie z podpisem:
TO WCALE NIE JEST PAŁAC IMPERIALNY
 
Więc nie zasady i nie fluff to może modele ?
Okej, to modele też nie.

Jakby to nie było GW to nawet bym nie pierdnął w stronę tej gry.
Ale nie dość że to GW to jeszcze to następca LEGENDARNEGO WFB.


Age of Sigmar jest najgorsza rzeczą jaka mnie nie bezpośrednio spotkała. To jak nagła śmierć rodziców najlepszego przyjaciela..albo gorzej...

a podobno są ludzie którym się to podoba...
no .. są też tacy co głosowali na SLD.. lol.. nie poznasz nigdy wszystkich zwyrodnień :/


plus taki że w WFB już nic nie zjebią i spokojnie będę mógł sobie na półeczkę kupować szkieletorki :3

a tym czasem wróciłem do FoW, zabieram się za sklejanie moich SSmanów. jak coś ruszy na pewno o tym napiszę :D

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza