piątek, 10 czerwca 2016

usługi malarskie GD corp. europainting

Cześć

Dzisiaj przerwa na reklamę 
 
Zacznę tak może kryptoreklamowo ale cush. A nóż a widelec ktoś przypadkiem trafi tak na tego bloga i przeczyta temat i się do mnie odezwie itp. i tak dalej. Poza tym czymś trzeba zapchać treści bloga a że nie mam weny na pisanie to wrzucam reklamę. Swoją drogą chciałbym zrobić unboxing Betrayal at Calth, ale nie mam czym to nagrać :( w telefonie nawalił mi mikrofon i nie nagrywa dźwięku, a kamerką internetową znad monitora nie będe nagrywał unboxingu, niby ma kabel i moge ją zdjąć z monitora no ale ot żal straszny.
No ale na pewno coś jeszcze wrzucę. Na razie tyle.


Cześć

oczywiście żadne ze mnie studio malarskie, tak trochę dla picu nazwałem temat (ale jak ktoś bardzo chcę to mogę wystawić fakturę Vat). Jestem Grobocop i jestem figurkoholikiem, część z was mnie zna, część tylko słyszała. Maluję figurki od prawie 10 lat (i jeszcze nie skończyłem:P) wcześniej też malowałem ale raczej na płaskich powierzchniach (freehandy w dużym formacie że tak powiem) Chciałbym sprawdzić siebie, swoje umiejętności i po prostu zrobić coś fajnego z czego ja i jeszcze ktoś inny może być zadowolony czyli pomalować komuś figurki :)

Nie mam cennika bo w wypadku modeli to naprawdę ciężko wyliczyć. bo nie wezmę tyle samo za pomalowanie gołego marines ze startera co za poobwieszanego jak choinka kosmicznego wilka (a i to i to bazowa piechota) dlatego pisać PMki z pytaniami, nie gryzę  :mrgreen:  a nawet jak stwierdzicie że za drogo czy za tanio i się nie dogadamy (chociaż będzie mi bardzo smutno z tego powodu :( ) to świat się jeszcze nie zawali ;) Maluję modele do różnych systemów (chociaż tutaj będzie widać głównie moje armie do 40k) zarówno WFB/Mordheim jak i Flames of War czy WARZONE. Mogę pomalować nawet kucyki jeśli takie będzie życzenie klienta !
Wykonuję też proste konwersję (ale nie oczekujcie zbyt wiele w tym temacie: P)
Wszystko oczywiście do ustalenia i obgadania :)

Posiadam dla chętnych 3 poziomy malowania:

[b]POZIOM 1[/b] (table top) (nazwa mówi chyba sama za siebie, no bazowa sprawa, na pół gwizdka, co nie znaczy że po łebkach i brzydko!)

[b]POZIOM 2[/b] (Table top+ Pro= ? nie wiem jak to nazwać) tutaj już zdecydowanie więcej uwagi poświęcam modelowi, w zasadzie pełnoprawne malowanie. Jest wszystko co trzeba i co sobie zażyczycie.

[b]POZIOM 3[/b] (Golden Daemon, ta jasne :P) Myśleliście że poziom 2 to było super ? no to się myliliście : P tutaj robię wszystko co tylko umiem a i czasem jeszcze coś więcej, no mój maksymalny poziom umiejętności i malowanie pełną parą.

Tutaj zdjęcia przykładowych modeli
więcej do zobaczenia (o ile obrazki z imageshack się załadują starsze) w mojej galerii
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5262&postdays=0&postorder=asc&start=495

POZIOM 1:








POZIOM 2:








POZIOM 3:









Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z moich usług.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz