piątek, 1 listopada 2013

Halloweenowy odcinek specjalny - BURN



Lubicie jak coś się dobrze przyjara ? ( joint, albo heretyk ) to dzisiaj coś dla was:
W specjalnym odcinku Halloweenowym pod tytułem nie próbujcie tego kurwa w domciu dzieciaki zobaczycie jak spora makieta idzie z dymem. Film ma ponad 10 lat wtedy jeszcze nie grałem w 40k, dzisiaj zgasił bym makietę swoimi łzami rozpaczy że z tego można by zrobić taki super teren do city fight :(  wtedy małpi rozum, wszystko wolno, i miałem ochotę na ciekawe ujęcia ( jestę artystę!) ale jakoś nie pomyślałem jak to zgasić, w ogóle o gaszeniu czegokolwiek nie myślałem. Do dziś 3 a w zasadzie 4 wypalone płytki podłogowe podmienione na obecnie inne ( odstające kolorem lakieru od pozostałych ) świecą mi przypominając o swojej drewnianej tragedii ( wood elfy by zapłakały )
ale dość już łez czas na płomienie

Hi, I`m Johnny Knoxville, ale this is project B.U.R.N.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz