piątek, 28 lutego 2014

Imperial Knights

Imperial Knights czyli kolejny tytaniczyny skok na kasę który pokazuje że GW kończą się pomysły.
Żeby nie było że sam hejt uważam, że BARDZO FAJNIE że wydali te tytany, ale nie byłbym sobą nie zaczynając zdania od plucia jadem na GW :P
Najpierw informacja pojawiła się tylko jako plotki w które wierzyli nieliczny, ale wszyscy zmieszali i wstrząsnęli się bardzo. na początku ok czill.. GW wydaje Imperial Knights.. w sumie fajnie od zawsze byli w uniwersum, mocno pominięci i zepchnięci na dalszy plan, ale byli. Do dziś nawet pamiętam jednego gościa na czelku mini wars grał na fanowskim dexie imperial knights ( konwertował je z defilerów stojących w pionie, śmiesznie to wyglądało ale klimat był ) od razu jak o tym przeczytałem w głowie miałem tylko Slaaneshowe subjugator titan :3 ( gajowy21 i tak pewnie tego nie czyta ale jak tak to może ruszyć swoją konwersję :P ) więc w sumie spoko, fajny dodatek do apo/opcjonalnej eskalacji, pewnie są Lords of War.
Potem pojawiła się fama, że te tytany ( technicznie rycerze są najmniejszym typem maszyn zwanych tytanami, coś jak Żarłacz Biały i Rekin Bambusowy, pierwszy ma 6 metrów a drugi  kilkadziesiąt centymetrów, do może metra.. różnica jest..a jednak oba są rekinami :) ) nie sa LoW tylko normalny allied detachment ! ba ! można ich wziąć solo jako armie !!
Na Allaha ( tak już po nowo-europejsku ) przecież GW chce nam Apokalipsa z butami wejść do normalnych gier !! jak to możliwe.. kupuję tytana wygrywam każdą grę !! bawww..butthurt mocno !! wszyscy po prostu biegiem polecieli po tampony do dupy na krwawienie. Siła D w normalnej grze !! super heavy w normalnej grze !! OP  niczym ruskie tanki w world of tanks !! ( oczywiście nikt nie wspomniał że knight ma w najgrubszym miejscu pancerz 13 , inva ma tylko z jednej strony <lol> a kosztuje tyle że wątpliwa jest jego opłacalnosć a co dopiero giętość..ale nie..siła D
na uspokojenie org. turniejów już zapowiedzieli że obojętnnie co z tego będzie i tak to zbanują
Potem trolololo pojawiła się plotka o tym że tytani mogą się sojuszować z KAŻDA ARMIA ( czyli nawet z tyrkami ) i jak pierwsze plotki wywołały ból dupy gracz..to 2 plotka sprawiła że czerwona posoka sączyła się też z anusów klimaciarzy. więc teraz obie grupy siedziały na wiadrach. taki był mętlik że nawet pojawienie się info że tamte info były fejkowe jakoś nie zdążyło wszystkich uspokoić.. tak czy siak zamieszanie spore..
ale co faktycznie dostaliśmy ?
Przede wszystkim NOWĄ ARMIĘ !
tak formalnie GW zrobiło z Imperialnych Rycerzy nową armię, pic or it didnt happen? proszę:
Dla mnie troszkę chybiony pomysł, no bo El-O-El wydawać CAŁY CODEX do.. jednego modelu ?
to prawie jak kapitalny żart i fotoszopka "codex chaos helldrake" ( bo w sumie codex CSM to jego codex :P ) nawet jeżeli ma ileś tam konfiguracji to jest jeden model ? cały dex dla niego ? srsl ?
nie przesadzają ? Czyli że mogę go wystawić jako pojedyncza armia ? już widze ta rozmowę:
- wow nieźle tytan! a co masz w troopsach ?
- też tytany
na moją logikę mogli by śmiało zrobić z tego dataslate/DLC czy minidex jak inkwizycja jako allied det. do imperialnych armi.
no ale mamy osobną armię, nawet na stronce GW w armiach doszły tytany.

Mają normalny ally matrix czyli nie będzie infested hive knightów, looted knightów ani tym podobnych dziwact ( chociaż trochę szkoda że nie zostawili furtki dla chałasu :( subjugator chlip chlip ) więc z imperium są zapan brat, z kłapouchymi i kosmokomuchami mają status szorstka męska przyjaźń.. niczym miller z kwasniewskim vel stolzmanem. Czyli będzie można robić combo albo IG + tytany albo np. tytan w HQ 2 tytany w troopsie i sojusz SM jakiś drobny. miało by to sens i klimatu sporo.
-kamień z serca

Co do zasad, DLA MNIE poza siłą D i samym faktem bycia super heavy walker  nie ma jakiejś mega OPności. Za prawie 400 pkt dostajemy gigantycznego walkera nie do schowania z 13AV w najtwardszym miejscu. ( boki i tył 12 - dobrze że ten tył 12 ) który wprawdzie ma 6 HP ale jak dla mnie nie jest to jakać niemożliwość zwłaszcza że chyba bardziej boli go Pena a nie HP. chociaż cholerka wie jak penki działaja na SH pojazdy, tak czy siak ma też inva na 4+ ale z jednej wybranej strony ( na koniec swojej tury wybierasz z której strony knecht ma mieć inva..dla mnie to średnio zabawny pomysł.. no bo wystarczy strzelić z innej mańki i wchodzi jak masło :P no ale tak serio to da to sporo możliwości do kminy i większego planowania.
uzbrojenie - chainsword z siła D ( chainsword brumm... )
i albo battle canon z 2 strzałami albo dużo plackowy melta blast, ot tyle.. a może aż tyle
na papierze niby robi wrażenie ale weźcie pod uwagę że za jego cenę można mieć 4 predatory ( i to nie takie gołe :P ) 

No ale chyba najważniejsze dostaliśmy śliczne modele !! no proszę, te modele są orgazmiczne !! dzisiaj widziałem kilka na zywo w sklepie i miałem gotycką erekcję ( spolszczony nerdgazm ) niczym miecz abbadona !!
te detale ! ta sylwetka !! ten imperialny bling bling !! i jeszcze można ich zrobić na mechanicum !! i jizzed !!
oczywiście fani TROLLmaszyny już zaczęli jęczec że GW zrzyna od privater press bo to wygląda jak jacki, implikowanie że ktoś chciałby zrzynać od pokracznych bajkowych parowych robotów :P ( prztyczek w nos :P a co ) przecież knighty mają kilkanaście lat !! modele pojawiały się w epicu, na artach od dawien dawna.. i nawet wyglądali tak samo !!

no i mam teraz dylemat.. brać tego knechta czy nie ? miałem odkłądać na GUO z FW ale taki tytan to miła rzecz :) na pewno jestem ciekaw czy ten dex zmieni scenę czy to towarzyską u nas czy turniejową w kraju ( wieść gminna niesie że sędziowie prawdopodobnie NIE będą ich banować więc może być kupa śmiechu :) )

swoją drogą.. ta nazwa nie przywodzi wam obecnej struktury organizacyjnej KKK ? Imperial Klans, Knights of KKK :P Przypadek ? może i tak ale mój Knecht na pewno będzie miał taki krzyżyk na tarczcę



Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza