poniedziałek, 2 czerwca 2014

Warhammer 40.000 - VII edition - unboxing

jak zapowiedziałem tak zrobiłem !
filmik z rozpakowywania podręczników do 7 edycji młotka.
paczkę dopiero w czwartek chyba dostałem, miałem wrzucić przez łikend ale miałem problem z dostepem do neta :/ ( a jak miałem to net działał tak że co 15 minut się rozłączał, nie `uja nie zuploaduje filmiku który zrzuca się na twoją tubę z godzinę. )
Teraz jako tako działo, więc wrzucam.
uwaga rzucamy mięchem jak to pisał śledziu na swoich komiksach ( ach produkt, to były czasy, cholera może kolejny odcinek o nich zrobię :) )



ps. oczywiście teraz już troszkę zgłębiłem lekturę, aczkolwiek jeszcze nie grałem na nowe zasady.
Po kilku gejmplejach nie zawaham się podzielić z wami wrażeniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz