piątek, 21 sierpnia 2015

Próby paćkania


Sorry ostatnio nie miałem czasu zająć się hobby, wiecie jak to jest "życie". (nie polecam 2/10 ale się skraca więc jest 1/5 ) Znalazłem pracę, potem ją straciłem, uzależniłem się od amfetaminy ale poznałem wspaniałą dziewczynę która pomogła mi zostawić nałóg, niestety potem też mnie zostawiła, ale poznałem inną, tylko że ona jest zainteresowana kimś innym i ma z nim dziecko. potem znalazłem nową pracę, za granicą.
A potem mi się to znudziło i odinstalowałem SECOND LIFE :P

No ale do rzeczy

Drużyna dowodzenia baterii przeciwpancernej PAK40 do mojej dywizji SS. 
Modele ze starteru OPEN FIRE.






Szału nie ma ale myślę że jak na skalę 1:100 wygląda bardzo dobrze.
Chociaż w porównaniu z tutkiem na kanale YT producenta to koleś tam rozpierdala, robił im lining na tych modelach !! plus do tego 3 warstwy rozjaśnienia mundurów. ja pierdole. a to było w dziale "basic techniqes" za to wyglądają obłędnie. Moje nie są obłędne moje są przyzwoite. Tak myślę, może być ?

A do tego cosik z Warhammera 40k

Transporter Rhino Legionu Gwardii Śmierci z okresu Herezji Horusa


na razie tylko wycieniowany myślę odpowiednio. Bez brudzingu i zacieków i korozji i w ogóle wszystkiego co może się stać z kosmicznym transporterem na kosmicznym nieprzyjaznym świecie podczas kosmicznej wojny.

Zastanawiam się czy:
- boczne kółka wejściowe zrobić też na zielono ?
- namalować im tam czachę DG (bo na pewno będzie też na przodzie)
- zmienić zawiasy boczne na srebrno bo teraz walą po gałach strasznie


i błagam nie przypominajcie mi już że przednia klapa jest do góry nogami, już jej nie ruszam :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz