środa, 4 maja 2016

III

DAWN OF WAR III

Cześć
miałem pisać o czym innym ale informacja o tej grze i trailer wybuchła niepostrzeżenie jak bomba na Belgijskim lotnisku. Na początek trailer:
Dla mnie kapitlany
zupełnie inne podejście do trailerów.
Może nie tak patetycznie 40stkowy jak pierwszy przy którego muzyce i okrzykach marines i (durnej szarży ciężką bronią pod górkę na orków - kto tego błazna mianował sierżantem :P) przez 3 sekundy wzruszyłem się do łez.
I na koniec jak umierał.. No ale tamten trailer był taki oczywisty.
A tutaj ?
Mocno oniryczny, pełen symboliki (jak na grę SF) niesamowicie oddany klimat, jakiegoś dziwnego bezludnego miejsca w czasie i przestrzeni. Kapitalnie przedstawieni Eldarzy (wraithknight ! czuć potęgę a nie G.I. Joe jak na modelu) świetne tekstury, wieża z której zeskakują Banshee od razu przywodzi mi na myśl Beksińskiego. Takie same "tekstury"
no powiedzcie że nie czujecie tego klimatu:
I jeszcze to zakończenie, te stosy trupów, alegoria wojny. No "miut" !
nie podoba mi się tylko jak marines biegną, trochę gumisiowato, tak podskakują śmiesznie jak postacie z warcrafta 3. No ale to drobnostka.
I szarża Imperial Knighta na Wraithknighta wygląda dziwnie, jasne jebnął mu z bodiczka ale przy okazji sam przewalił się do poziomu i nie sądzę żeby złapał równowagę, zrobi wyrzut jak bramkarz za piłką ? przecież do podniesienia takiego czegoś potrzeba tabunu sprzętu i serwitorów.
Tak czy siak jaram się mocno.

Wprawdzie na screenach nie zachwyca (ale też nie kłuje w oczy)
 Dziwne światło od północy, mocno doświetlone niczym halogen. Strasznie wszystko gładkie i no jakoś jak na 2016 graficznie po prostu poprawne.  Myślę że to kwestia tego że to pewnie renderki wyrobione specjalnie pod publiczkę bo pewnie do pokazania jeszcze gówno mają. Ale data premiery też tak odległa że jeszcze wszystko się może mocno zmienić.

Zastanawia mnie tylko jaka będzie  4 strona konfliktu, poza orkami, imperium i eldarami. O ile będzie ?
Znaczy jak już wszyscy stwierdzili nawet jak nie będzie w podstawce to wyjdzie już pierwszego dnia w DLCku (patrz chaos w warhammer:total war )  a potem znowu miliony DLCków :P  (stron konfliktu jest z 16, nie licząc renegatów i najemnikó krootów) więc starczy na DLC do końca świata :P

Według zapewnień twórcy (i patrząc po screenach) dostaniemy do obsługi wielkie garganty czyli odpowiednio Imperial Knighty dla imperium (na załączonym obrazku widać rycerza z domu bodajże Taranis ?) eldarzy dostaną Wraithlordów ( w trailerze były) a orkowie Gorkanauty (albo Morkanauty?) chociaż wolał bym klasyczną Stompę :( będą wielkie bombardowania orbitalne i ogólnie wielgaśne jebudu, coby oddać aktualnie panujący klimat w bitewnym 40k (warhammer 40k, już nie istnieje teraz gra się tylko w apokalipsę, handluj z tym)
Ma być znowu powrót do budowania z bazy, część z was się ucieszy i będzie podskakiwać. Dla mnie to obojętne bo zarówno jedynka jak i 2ka były baaaardzo dobrymi choć odmiennymi grami. Ciężko powiedzieć które było lepsze, po prostu dostarczały różnych wrażeń i zapewniały co innego. Oby tylko 3ka nie była tak krótka jak podstawka jedynki. którą skończyłem w luźny łikend. A jakbym był dobry to skończył bym w jeden wieczór :/
Do dzisiaj pamiętam koment na gry.online że 2 braci ogarniało sobie wieczór w sobotę, jeden kupił sobie DoW1 a drugi zabrał dziewczynę do kina. No i jak ten wrócił z kina, (wiadomo, kolacja itp.) to ten drugi siedział już przed telewizorem
- i co ? gra ci nie poszła ?
- nie, już skończyłem :/
ps. to prawda

Tak czy siak oczekiwania wobec trójki mam ogromne a jeszcze jak dla mnie bardzo świeży i dość nietypowy trailer podbudował je już w ogóle do rozmiarów ego Horusa :>

ps. bardzo spodobał mi się też smaczek programistyczny :P
http://i.imgur.com/dYpEF8u.jpg

:D

to tyle na razie
ja wsiadam na hypetrain i odjeżdżam przy dźwiękach masturbacji chooo chooo chooo XP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz