sobota, 4 lutego 2017

A więc to początek końca...

Zawsze w szkole wszyscy mówili że nigdy nie zaczyna się zdania od "a więc"
A więc jebać ich !! nadchodzi "Age of Emperor" :P
Tak, nie inaczej, bo właśnie plotki o przebudzeniu prymarchów stały się prawdziwe.
Co mi średnio na jeża pasuje, zawsze fajniej jak byli gdzieś mitycznymi niedostępnymi półbogami, na wpół legendarnymi niczym Herakles.
O ile Zdradzieccy Primarchowie spoko, wszak nigdzie nie odeszli i ci co nie zginęli powinni tam ostro przykurwić na Imperium i zawsze mnie dziwiło że siedzą sobie na tych swoich demonicznych światach i się lenią. Tak w drugą stronę to już nie baudzo pasuje.
Ale do rzeczy
Oto złoty chłopiec, Król Sedesów, Gejowski Książę zwany przez tych którzy go nienawidzą.
A to nikt inny jak sam Twórca Codex Astartes ROBOUTE GUILLIMAN ! Syn Zemsty. Prymarcha Ultramarines, Pan Ultramaru.
Co mogę powiedzieć:
Ja tam bardzo lubię Ultramarines i cenię Robercika, ALE nie podoba mi się że wrócił, już prędzej widział bym któregoś prymarchę który po prostu odszedł / zaginął (Corax. Russ, Jagathai, Vulkan) no ale lepiej on niż któryś z ostatecznie martwych ( powrót Ferrusa czy Sangwiniusa byłby conajmniej idiotyczny i nie wiem jak musieli by syę nagimnastykować żeby wytłumaczyć ich powrót, chociaż w sumie nie #MattWard.
Co do modelu.
Wielka szkoda ale moim zdaniem jest paskudny.
Nieproporcjonalny kloc, z maluśką głową, talią osy i patykowatymi udami i brakiem no co tu dużo mówić JAJ.  Pomijając to zdobienia na pancerzu są strasznie toporne i bez pomysłu, przywodząc na myśl modele custodian ( które mi się wcale nie podobały) precyzja pijanego drwala na poziomie artystycznych plecionek na warzonowych modelach prodosu. :/  do tego klimat AoS z tym kolczastym iron halo i skrzydełkami na pleckau.
1/10 dawno tak nędznego modelu GW nie widziałem :(

dla przypomnienia już model Forge World jest dużo lepszy

A tutaj jest:


Wielki Mistrz Szarych Rycerzy Voldus (czyli ciekawe co się stało z Kaldorem Draigo ?)
słaby, wygląda jak pozlepiany z istniejących modeli, bez pomysłu i polotu, znowu toporne zdobienia i Sigmaryzacja klimatu :(   podobieństwa nie da się nie zauważyć. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/78/a5/c3/78a5c3352318876f0098d06a6beda9f6.jpg
no ale model poprawny i nie będzie kłuł w oczy, ot ciapter majster.
5/10

i teraz uwaga
Cypher !! tak, fajnie że odświeżyli jego model, wyszedł zaskakująco dobrze ! Nawet poza fajna, (dla odmiany od - strzelam z dwóch pistoletów na raz- ) trochę za wielgachna jest ta plazma moim zdaniem. ale to drobiazg i podmianka nie powinna być problematyczna.
Fajny płaszcz i fajna przed herezyna zbrójka :)  do tego miecz Liona :D mega.
8/10

Ale teraz z drugiej mańki Forge World na dniach wydaję kolejnego harlekina z zasadami do horus heresy czyli naparzanka na prospero, a co za tym idzie nowe modele:


Słaby, wygląda jak krzyżówka Krasnala Emeryta (bez urazy Piotrek :P) z żulem, ten wąs jest dramatyczny, poza tak statyczna że brakuje mu miski zupy względnie nogi powinien trzymać w miednicy żeby pięty odmoczyć. No i sam pancerz jak mówiłem mi się nie podoba :(

Ale to nie koniec. dostaliśmy inne smakołyki:
Baaaardzo fajny Contemptor Thousand Sons.  jedyne co mi nie pasuje to ten miecz pod reką, powinien mieć go ZAMIAST łapki. ale ogólnie spoko!
wilczy contemptor
bardzo przyzwoity, ale nie rzuca na kolana, chociaż naprawdę niezły. W ogóle wilki w 30k mają milion razy lepszy klimat niż 10k lat później. Jakby to była 40stka to by siedział na wilku względnie był ciągnięty przez zaprzęg dwóch wilków ( no nie odżałuję sanek Logana :/ )


jetbike custodesów. Sam motorek bardzo fajny, mega mi siędzi to malowanie, brudny złoty i ta okopcona czerwień, strasznie fajnie to wygląda, natmiast sam pilot średni. jeszcze z tymi opinaczami :/

ale najfajniejsze jest to:
transporter Sióstr Ciszy
no zakochałem się.
jest tak dojebany że mi majtki spadły (żartowałem nie miałem ich wcale :P)
faktycznie klimat statków Bene Gesserit (diuna mocno) jest kapitalny. bo tak bardzo inny klimatem i stylistyką od tego co dostajemy w innych armiach, a zarazem zachowana imperialna stylistyka i ta klocowatość, ale nie jest tak gryząca i toporna jak w 40k. no bardzo fajnie zaprojektowany model. śliczne retro SF :D


Wracając do Roboucika nie mam pojęcia jak wyjaśnią to że znowu jest na chodzie, przecież był śmiertelnie ranny i w sekundzie swojej agonii ( z tego co wiem z poderżniętym gardłem) został zamknięty w stasis cell (komorze zatrzymującej czas) w której przez tysiąclecie przeżywał swoją śmierć. były te plotki że niby się leczy, ale właśnie fajne to było że to były tyko insynuacje, plotki, domysł, nikt tego nie potwierdził. Jego "terrarium" stało bodaj na środku świątyni Hery na MacRagge i niby gdzieś ktoś jak mu się przyglądał przez dziesięciolecia codziennie mógł jakby zauważyć że kropla krwi która ciekła jest jakby mniej intensywna ? no właśnie domysł a teraz JEB prosto z mostu nam wszystko sprzedali. Bellisarius Cawl zrobił mu zbroje, celestyna dała Iron Halo a Miecz sprywatyzował ze zbiorów Tatusia.
Dafuq

zobaczymy co to będzie...


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza