środa, 31 stycznia 2018

Projekt Tiermann Corp. Gmbh

Cześć
Na zakończenie paskudnego stycznia wrzucam posętepy z obiecanej bandy Beastmen inc. czy tam Zwierzoludzie SA.
Team Leader - Kierownik Okrucieństwa.
Stary metalowy model z troszkę innym toporkiem w prawej ręce. Nie miałem pomysłu na kolor szmatki ( w ogóle na początku myślałem że to zbroja i zacząłem grubo zalewać srebrnym, potem wpadłem w panikę i skrobałem pędzlem w cleanluxie, ale no głupi pomysł :P ) jest trochę grubo pokryta farbą ale trudno.  Chciałem najpierw czerwony, potem może jakiś wzór (pasy czarno białe, szachownica zielono żółta sam nie wiem) ale znalazłem taki schemat na necie i w sumie niech już będzie, na pewno lepsze niż jasno beżowe malowanie GW.
Szefu ma trochę za ciemną karnację ale zależało mi żeby miał czarną grzywę i nie tak kontrastująca skórę.


junior advisor - Młodsi doradcy do spraw przemocy.
Czyli moje koziołkoosoby, najniżsi z najniższych w hierarchii zwierzoludzi, dlatego są czarni.
oczywiście absolutnie nie chcę nawiązywać do niczego innego niż tylko do piekielnych czartów (swoją drogą bardzo się zdziwiłem wpisując hasło CZARCIK w google obrazki :P bo chciałem wam znaleźć przykład).
ten po lewej jako jedyny ma pomalowaną podstawkę ale nie mogę się zdecydować na kolor trawska.

albo mocno leśny, ciemna gęsta zieleń, mech, kępki porostów i ściółka te sprawy
albo klasyczna łąkowo  ubita jak pastwisko
albo stepowo jesienna, żółta i martwa w kępkach
albo zimowa, żółta i śnieg gdzieniegdzie.

nie mam pojęcia w sumie :/

z jednej strony chce żeby pasowało do stołu, póki co stół mam stepowy, ale w produkcji drugi i nie wiem jak go wykończę (niby miał być zimowy) ale równie dobrze mogę grać po ludziach/w klubach albo znajomi stwierdzą że jolo kupujemy matę. bo czemu nie.

więc nie mogę się zdecydować.

Ale powoli do przodu z nimi :) Gory będą już jaśniejsze. a bestigory zrobię w kolorach klasycznych kózek, szare :D


4 komentarze:

  1. Całkiem fajna zgraja się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba było dać wyniki wyszukiwania dla słowa czarcik we wpisie. I tak jest bardzo dobry, ale z nimi byłby jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zacna rogacizna! Fajny dobór modeli i niczego sobie malowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządnie pomalowane koziołki. :)

    A podstawki zrobiłbym: "mocno leśny, ciemna gęsta zieleń, mech, kępki porostów i ściółka te sprawy".

    OdpowiedzUsuń