czwartek, 8 maja 2014

Powrót po przerwie.

Sława !
powrót po prawie miesiącu nieobecności ale powiem w prost, niemoc twórcza. Nie byłem trawiony żadną chorobą, nie wyjechałem nigdzie, nie trafiłem do paki, po porstu jakoś nie miałem weny, zdarza się, dotyka nawet najlepszych, ale najważniejsze to przyznać się do błędu i zmierzyć z nim, stawiając mu czoła i wyciągając wnioski na przyszłość. Nie ma postów nie ma lajków, nie ma lajków nie ma panienek ;)
na początek drobna zajawka nadchodzącej bandy

chciało by się krzyknąć HYDRA DOMINATUS
oczywiście fotki średnie, widzę że kilka rzeczy w następnych modelach (to był taki testowy) zrobię inaczej, ale schemat jest okej, jak najmniej seledynku bo mnie trochę wkurwia.
Może być ? daję rade na stół ?

No i nie da się nie wspomnieć o 40stkowych  plotkach lejących się w ilościach niczym tnai browar na koncercie metalowym, na pewno był teaser że 24 maja nie będziemy mieli czasu na pokój, w sumie dobrze, jak to śpiewał rudy, peace sells, but whose buying ?
Tylko teraz co to ze sobą niesie ?
ponoć nie do końca nową edycję a edycję obecną revised, takie 6,66 czyli zintegrowane zasady escalation i stronghold ( co wydaje mi się dziwne, bo jak można ograniczyć wydawania kasy, teraz musimy kupić 2 podręczniki + podstawowy żeby cieszyć się pełnią szczęścia ( pełnią szczęścia to znaczy giąć system void shieldami i formacjami bandebladeów :P ) a po domniemanej zmianie to będzie tylko bazowy rulebook stykał. hajs mi się nie zgadza panowie !
dwa, zintegrowane faq ( obvious ) kilka poprawek odnośnie zasad i mechaniki ( obvious und cool ! )
przearanżowanie mocy psionicznych ( najbardziej oczywistę wydaje się być tutaj wywalenie - przewidywania ze szkoły wróżbiarstwa jako mocy primaris, w sumie jest ..no powiem w prost OP ta moc)  dodanie domen demonologii, sam pomysł wydaje się spoko, boli bardziej opis z boku WD że Ezekiel czy jakaś inna szycha od dark angels otworzył swój umysł na warp, oddał swoją duszę Khorne`owi żeby podczas desperackiego last stand`u ( przypominam space marines są genetycznie STWORZENI  do last stands, i w 79 % wypadków je wygrywają lol ) rozerwało jego ciało na strzępy a na jego miejsce pojawił się Awatar Boga Krwi ( czyt. Bloodthirster ) LOL WAS ? liczę że to jakiś durny opis, i ktoś po prostu kulnął perila i dorobił sobie do tego otoczkę, bo jeśli to będzie prawa to jest to jedna z 4 najdurniejszych rzeczy w 40k ( pałeczkę lidera nieustanie dzierżą necroni z nowym fluffem a po piętach depczą im bEzEdury z kodeksu Szrych Rycerzy ) Nawet nie chce mi się tego komentować tyle to absurdów rodzi że nawet jak o nich myślę to czuje się jakbym dzielił przez zero.
ostatnią rzeczą jest wysranie się na FOC ( domniemane ) i wprowadzenie battle forged armies ( normalny foc ) i unbound armies ( nie masz foca hulaj dusza ) oczywiście przez to że armie wykute w bitwie będa miały trudniej ( 18 oblitów i 5 smoków here ) mają dostawać jakieś bonusy. Powiem że też ciężko mi w to uwierzyć żeby GW po prostu podarło wszystko swoje poprzednie deksy i spuściło w szambie tak długo wypracowany force organisation chart, jego modyfikacje ( takkie a takie HQ przenosi elity do troops a taki i taki special sprawia że to a to jest takie ) i wprowadziło totalną wolną amerykankę ( a może wolną nottinghamkę ? )
aha jeszcze na deser mają być losowe misje w sensie karty misji które nie dość że będa się zmieniać w trakcie bitwy to jeszcze może być kilka różnych celów na raz ( np. zabić wrogie HQ - assassination i to jako cel misji a nie poboczne slay the warlord i utrzymać znacznik ) dla mnie akurat to super rzecz. Ogólnie misje w 6 edycji fajne, w porównaniu z 5 edycyjną stagnacją ( 3 misje z czego 1 to rozwałka i na dobrą sprawę i tak się grało rozwałkę lol ) i cieszę się taką różnorodnością i zadaniami pobocznymi ( first blood itp. ) W sumie do 24 maja jest tak niedużo czasu że chyba nawet nie będę zbytnio analizował tych plotek: a to będzie tak a to tak a to siak, kurde, 2 tygodnie to cżłowiek na szpilce posiedzi. A potem będzie można popłakać w kącie nad tym potworkiem co powstanie :P tak czy siak:
"There is no time for peace !"
polecam i pozdrawiam
Pan Jaweł.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza