środa, 15 października 2014

W mrocznych zakamarkach internetu vol.2 czyli samo życie

Czemu mi nie przypomnieliście że poprzednim postem pękła podwójna liczba zeszłego roku ?
takie rzeczy trzeba świętować !! w związku z tym dzisiaj drink na kolację. ( znowu ) Znaczy że idziemy do przodu, jest nas coraz więcej ! ( postów ) a to wszystko dzięki wam kochani widzowie i widzanki :D Oby tak dalej.. już mam 2 razy tyle postów a jeszcze rok się nie skończył. w przyszłym liczę na 3 cyfrową sumę !
Imperatorze daj mi siłę żebym nie zwątpił i w blasku Twojej chwały i po truchłach swoich wrogów podążał do zwycięstwa.

dzisiaj krótka historia z show up TV na które ostatnio "z nudów" zaglądam.
Ogólnie trzyma poziom, stali bywalcy ( nie wiem to chyba jakieś burdele - domówki, bo innej opcji sobie nie wyobrażam ) trzepią na tym niezłe kieszonkowe. w sensie codziennie albo 2dzy albo 1wsi więc tygodniowo te 2 stówki mają. Kilka czasami naprawdę miłych dla oka pań obnaża swoje wdzięki, no ale to nic nowego..
najpiękniejsze są jak ja to mówię perełki, takie totalne LULZY.
Na przykład wczoraj.

2 dziewczyny razem na kanale, całkiem ładne, na profilowym miały zdjęcie jak lecą w ślimaka. 
Wiec wchodzę, może do tego czasu już jest na ostro..miąchają sobie na wzajem to co panie mają z przodu pod czyją a nad pępkiem ( na, w pewnym wieku i tuszy czasem też pod pępkiem :P )
i podobno siostry rodzone, ( z wyglądu faktycznie podobne, no ale wiadomo to może być fejk.. nie wiem umalowały się podobnie i ubrały takie same peruki ) no ale mniejsza.. i tak skacze po tych kanałach.. jedna na nagle odchodzi.. no ogólnie się kręca raz jedna raz druga. widzów ze 3 setki, żetonki lecą, napaleni faceci piszą sprośności w oknie czatu i nagle zostaje jedna.. odbiera telefon..siedzi tyłem do kamerki totalna zlewka na 398 widzów.
i gada po rusku przez telefon..
kłuci się, krzyczy, mówi normalnie, łamie jej się głos, potem znowu krzyczy, powtarza w kółko kilka zdań. 
No nie będę tego słuchał, bo nie zważam na to, skacze na inny kanał,po jakichś 20 minutach wracam do naszej telefonistki. Właśnie kończy rozmowę, patrzy w telefon przez 10 minut....
i wybucha płaczem.
Ryczy zawodząc i jęcząc, w końcu po kolejnych 10 minutach płaczu na wizji wstaje i wychodzi. kamera pokazuje tylko ścianę i kawałek materaca. słychać ją tylko z za kadru jak z ta drugą gadają po rusku.
Tak mnie to rozwaliło że zacząłem pisać, i niepochlebnie się o całej sytuacji wyrażać, inni też o dziwo zaczęli mi wtórować.  Aż jej sypnąłem 5 żetonów za to że mnie rozśmieszyła całą sytuacją.
chat log:



 

   Jasmina28: ej co jej jest?
   Jasmina28: ona jest pijana ?
   Grobo : lol. załamanie nerwowe po uprzedniej wirtualnej prostytucji
   przemol853: chyba właśnie chłopak Ją zostawił =(
   lesiu1111: aniołku co się dzieje?
   Fuck_Me_Hard: pijana?
   lesiu1111: ale przez telefon ją zostawił?
  
Grobo : moze widział ja na show up  :P ?
  
Grobo : ktos uprzejmy podesłał linka
   Fuck_Me_Hard: i się wkurwił
  
Grobo : własnie za to kocham show up  :D
   przemol853: no bez przesady moglibyście trochę taktu wykazać
   przemol853:mógł ją opierdolić czy cos ale zeby od razu tak do płaczu
   dziewczynę doprowadzić     
  
Grobo : my taktu ?wystarczyło zamknąć przeglądarkę ale pocoprawda?
   przemol853: prawda...ale i tak jej współczuję
   Fuck_Me_Hard: otrząśnie się zanim powiesz placek z jagodami
   przemol853: oby, lubiłem ich tansmisje
   artur128: co tam sie dzieje?
   Bartek___: czarna rozpacz chyba slychac
   Bartek___: kurwa no i strzelili nam
 
najśmieszniejsze że potem zaczęli gadać o meczu na tym kanale i inni ludzie zaczęli tu wchodzić żeby po prostu też pogadać o meczu a ta dalej łkała za kadrem po rusku a widownia większa XP
 
 Albo inny przykład:
profil kobitki, zdjecie normalne wchodzisz w jej profil i opisana jej smutna historia ze zbiera siano na leczenie swojej córeczki itp bla bla i ze każdy gorsz się przyda.. ale pod spodem opis: nie umawiamy się na sex w realu priv od 100 zetonów ? Od razu myślę WTF ( czyt. Co do diaska ? ) ? Bedzie sie kurwic za dzieciaka ? takadesperacja.bmb
no ale wchodzę na kanał ona ubrana.
potem za jakiś czas ona z mężem obok.
znowu za jakiś czas sprawdzam mąż nagi.. z fiutem na wierzchu..ona ubrana
za godzinę ona dalej ubrana maz goły robi pompki
wymiękłem..nawet nie chciałem wiedzieć o co chodzi.
 
Albo totalny szok.. baba wygladajaca jak Celinska obecnie ( a może gozej ) jest na 2 miejscu w żetonach.. wyprzedziła pary less 18letnich suczek i tym podobne erotyczne pokazy
podpowiadam nie rozbiera się.
pali szluga za szlugiem i kaszle jak gruźlik do ekranu
a ludzie jej napierdalają żetonami

basiu jestes cudowna !!
pokaz im wszystkim
jestes super pozdro dla baski ! zetoniki dla ciebie za poczucie humoru
całuje basienko jestes extra!
super babka masz 200 zetonów
 
Ja się pytam WTF. to jak się nie trzeba rozbierać a hajs jest za opowiadanie śmiesznostek to może i ja bym się przymierzył :D
za rok było by na Imperial Knighta :P
 
albo w czasie meczu: 2 gości w koszulkach kibica i 2 baby, brzydkie i ubrane jedna ma na ciążowym brzuchu namalowaną piłkę.. zbierają żetony/napiwki na więcej piwa dla kibiców. Żadnego rozbierania się a za teksty w stylu "poka cyce" ban na kanale.  WTF ?
w ogóle nie gadają z ludźmi tylko mecz oglądaja i komentują.
a 150 innych gości ogląda ich jak oni oglądają mecz..i niektórzy im za to płacą.
life is not fair !

dygresja:
Kolejny sukces Policji. Udało się rozbić szajkę handlarzy, którzy oferowali podrobione dyplomy naukowe.
Konerencja prasowa:
- Jak Panowie namierzyli tą grupę przestępczą?
- Niestety nie możemy zdradzić naszych źródeł - odparł doktor nauk ekonomicznych posterunkowy Sidoruk.

Ps. Byłem dzisiaj na poczcie i wprowadzili nową etykietę na paczki i obowiązkowo trzeba podać co jest zawartością paczki. Nie wiem może trafiłem na służbistkę, bo niby w poprzednim też była chyba rubryczka na zawartość a i tak każdy to zlewał. Ale teraz ? nie pozwoliła mi wysłać paczki dopóki bym nie zadeklarował zawartości. od razu mówię żaden kurier zagraniczny ani tym podobne, zwykła najtańsza paczka. Aż mnie korciło żeby napisać nazizmy, dragi i wibratory kurwa !

To na razie tyle pewnie w niedzielę kolejny odcinek Gniewu Astartes
 
Swoją drogą powinienem się zabrać za video vloga bo coś jakoś zapuściłem temacik, ale strasznie mnie odstrasza że to się godzinami ripuje i wysyła a jak w międzyczasie internet mi padnie ( często mi się zdaża ) to wszystko szlak trafił :/ No ale obiecuję to nadrobić w listopadzie. Pamiętam że obiecałem videoreckę dexu wilków. Do tego czasu może Blood Angels dostaną nowy dex to walnę dwa od razu :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz