piątek, 29 maja 2015

GAME DAYS 2015 przypomnienie

Siema
Dzisiaj krótki post bo zbieram się i szykuję na GAME DAYS w Książu gdzie będziemy robić różne fajne rzeczy (głównie grać w figurki ale cholera wie co się będzie działo wieczorami :P)
Więc wszystkich którzy się wahali bądź mieszkają w pobliżu jeszcze raz chciałbym serdecznie zaprosić. W ogóle wszystkich zapraszam! nie moje to mam gest :P

W międzyczasie jak ktoś nie widział wychodzą nowi asfalci (czyt. Space Marines assault squad t.j. oddział szturmowy kosmicznych marines) w których od razu się zakochałem.
Są równie dynamiczni co Vanguardzi (chociaż nie jestem przekonany do stania na jednej nodze ale akurat tutaj wyszło to całkiem fajnie, na pewno lepiej niż na harlekinach, asasynach) zastanawia mnie tylko czy podstawka sceniczna (32mm) będzie na tyle mała że zmieści się na 25mm ( ja nie mam zamiaru jeszcze przepodstawkowywać całej armi bo GW coś się ubzdurało) ale te części! te bitsy !
wygolone dyńki! groźne miny! młotki ! tarcze ! eviscerator (czyt. patrosznik) trzymany dwuręcznie doprowadza do wrzenia moją smoczą krew!
I wychodzą akurat wtedy kiedy myślałem o tym żeby sobie uzupełnić jeden 5 osobowy oddział do pełnej dyszki... Gw czytasz w moich myślach :3
Szkoda tylko że siekier mocy (power axe) nie ma, to było ich podstawowe źródło :(

Wydają też całkiem zgrabne kalkomania do Zakonów pierwszej fundacji
Powiem że gdybym grał org. zakonem może bym się skusił, fajnie że jest ich sporo, są przeróżniaste i dla leniwych i parkinsonów patisonów są też kalkomanie na sztandary (co dla mnie jest świętokradztwem) jeszcze jakby dla CHAOSU coś takiego dali byłbym wniebowzięty, bo póki co zdradzieccy astartes mają kalkomanie tak obciachowe i żałośnie wykonane że jedyne co przywodzi na myśl to "tatuaże" z gum do żucia. Poza tymi legionowymi które od biedy mogą być i numerkami mają 3 różne wersje czaszek i paszcz, naprawdę guma turbo mocno, wersja HORROR / SPOOKY pamiętam że takie były, z frankenstine`m z Draculą z wilkołakami itp. no kurwa cała kalkomania CSM.. no ale dość żalu u bulu (PISownia oryginalna)

i na koniec zestawy bitsów do głównych ZAKONÓW tak samo jak najlejki będą do DARK/ BLOOD ANGELS, SPACE WOLVES i ULTRAMARINES.
zwłaszcza dla tych ostatnich najbardziej mi się spodobała. Bo Ci nigdy nic nie dostawali, to znaczy dostawali ale rzeczy ultrasowe to były w domyśle rzeczy stockowe/ codexowe takie prosto jak z pudełka. A teraz dostali coś specjalnie dla siebie :) miło.
Pozostałe ramki jakoś mnie nie kręcą, znaczy nie zrozumcie mnie to są super fajnie bitsy (mówię to jako bits kurwa) ale nic nowego w sensie, dark angelsi mieli już od lat coś takiego (sprzedawane jako dark angels veterans upgrade set) któy był większy bogatszy i tańszy. Blood Angels mają taką ramkę w pudełku DEATH COMPANY ( a teraz w B.A. Tactical Squad) a Wilki.. no.. dawien dawno była po prostu osobna ramka SPACE WOLVES UPGRADE SET. z paroma płaszczami z futra, hipstersko brodatymi głowami i runicznymi naramiennikami. Teraz podobnie, ale mają fajny topór :)
Za to ultrasi mają pióropusze (here take my money.jpg)

To na razie tyle. Do zobaczenia na Książu !

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza