sobota, 16 stycznia 2016

odsmarzenie mocy/ serenity / zagadki ciąg dalszy.

Siema
dzisiaj szybkie śmieci



Jak możecie zgadnąć, tak, oglądałem już nowe gwiezdne wojny i tak, nie podobały mi się.
Dodam od siebie że to był jeden wielki interstellar, interracial, love story czyli dla mnie wielkie NIE, NIE :/ Strasznie był słaby, to był remake nowej nadziei ale tak po bandzie na maxa. Fabuła była słaba i po łebkach, naprawde można było zrobić coś dojebanego, ja wiem, zaraz ktoś mi powie że to wprowadzenie ale to jest kurwa PEŁNOPRAWNY FILM a nie żaden jebany serial że mogę mu wybaczyć jeden czy 2 gorsze odcinki (chociaż lostowi nie wybaczyłem) że niby co, że mam wybaczyć bo 8 część będzie lepsze ? argumentacja równie z dupy że w nominacjach do oskarów jest za mało czarnuchów. Więc fabuła ssała ( ale tylko trochę, po prostu była sztampowa) może aktorzy ? ehmm.. nope. Nie wiem nawet kto był głównym bohaterem tak naprawdę :/ a zbiorowy bohater nigdy filmowy nie wychodzi na dobre ( patrz Stalingrad ) Rey czyli pani Daisy Ridley była niemrawa i płaska (aktorsko też) ukazywała na twarzy tyle emocji co serwitor a jak już jakieś były to co najwyżej emocje zatwardzenie (psionikowanie sie z mrocznym jedi najgorsze) Finn czyli jakoś Dżon Bambooga grał lepiej, ale był czarny w białym mundurze szturmowca (blasphemy!) i ciągle sprawiał wrażenie przerażonego i zesranego (NAWET tam gdzie nie było to uzasadnione) i rzucał "heheszki" takie. Super, do gazu.
Na osobne miejsce w piekle zasługuje osoba która wpadła na pomysł ( pewnie J.J.Abrams) i która pozwoliła (reszta) na obsadzenie roli Kylo Reena przez krzywą morde Adama Drivera. Po prostu, i ostatecznie. Nic więcej nie powiem.
A już jak wyciągnęli te dinozaury to w ogóle poczułem się staro, strasznie staro :/ Han solu musiał mieć komputerowo wmontowane efekty biegania. A Leia zdziwiła mnie tym że jeszcze żyje i nie zaćpała się na śmierć. Tak czy siak dom starców. 
Na plus zasługuje scenografia, o dziwo było jej sporo, nawet tej materialnej nie cyfrowej, i wygląda naprawdę dobrze. Z tej cyfrowej zrobiło na mnie duże wrażenie cmentarzysko na Jakku, wyglądało spoko.
Ale podsumowując Nowe gwiezdne wojny są dla starych tym czym Age of Sigmar jest dla Warhammera. Koniec kropa.
pozdrowienia dla tych którzy rozumieją żarcik ;)

Ale żeby nie było że mówię tylko o nieudanych produkcjach wizualnych powiem że wreszcie po tylu latach mając go na dysku od nie wiem jak dawna zacząłem oglądać serial FIREFLY do którego namawiał mnie już nieżyjący kolega. W końcu się przemogłem i odpaliłem pierwszy odcinek (no już jestem na 5tym :P ) i kurcze jest naprawdę spoko !
Jak to jest że aktorzy grający w serialu telewizyjnym (i to też nie jacyś czołowi aktorzy) odtwarzają swoje postacie o całe długości imperialnego krążownika lepiej niż postacie z umówmy się części z jednego z najważniejszych filmó w historii kina z milionowym hajsem w tle. Jak to jest ? 
Ale cholernie podoba mi się cała załoga! Może River i Wielebny są trochę naciągani, ale wiem że jeszcze pokażą swoje prawdziwe ja (River już zaczęła) Za to reszta ? kapitalna ! zwłaszcza Jayne który przywodzi mi na myśl jedyną fajną postać w serii książkowej KOMISARZ GAUNT czyli Majora Rawne :D (no tak go sobie wyobrażałem) No i Kaylee ( <3 moja nowa waifu zaraz po tym jak Talisa Stark została zadźgana ;_; ) mogę oglądać ten serial tylko dla mniej :* 
Co do fabuły, klimatu jest spoko. Może nie ma na razie twistów fabularnych i spiętrzenia intryg na poziomie Losta czy Gry o Tron ale jest dobrze, jest bardzo dobrze, wszystko trzyma się kupy i buduje niesamowity i oryginalny klimat. S-F na dzikim zachodzie które ma sens ! ja w każdym razie to łykam, ale zdaję sobie sprawę z tego że to obejście niskiego budżetu :P
Chociaż wstawki po chińsku są kapitalne (wiadomo, za 100 lat żółta rasa zaleje świat)
No a piosenka na napisach początkowych to już w ogóle miut !
Po prostu mam taką straszną ochotę zacząć grac w rogue trader RPG załogą statku inspirowanego Serenity że aż tylko brak znajomych i przerwa na sen mnie powstrzymuje, ale chcę, teraz, zaraz i natychmiast !!  
Grobo daje lajka !

no i ciąg dalszy zagadki
Wiecie już z jakiego to modelu do warhammera ??
ktokolwiek ? cokolwiek ?
:D
nikomu się nie chce nic napisać czy naprawdę nikt nie wie :P ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz