wtorek, 19 lipca 2016

M2E malowanie

Dzisiaj się mierzyłem z malowaniem modelu do gry MALIFAUX (2 edycja)
Oto co z tego wyszło.

Panie i Panowie, przed Państwem Konferansjerka Teatru Gwiazda Andżelika. Powitajcie ją oklaskami !

Co do samego modelu, jest drobny. Jest KUREWSKO drobny. Sklejenie tego to był cytując stonogę "Jakiś kurwa dramat". Mimo że tak naprawdę ja musiałem dokleić jej rączki batutę to nie wiedziałem jak. Myślałem że jakichś palców jej brakuje, cholera ułamałem ? o fak. A może nie ma, może o to chodzi w świecie gry że nie ma kilku palców. A może ma a ja nie widze, oglądam przez lupę, co się okazało ? że dwa środkowe palce były na elemencie batuty do doklejenie. Kto kurwa wpada na takie pomysły ?? punkt styku/klejenie części 0,4 mm. No kurwa, dobrze że plastik, jakby to była żywica ot łamała by się od drgań bicia mojego czarnego serca.
Ale nie da się ukryć że modele są piękne. Strasznie mi się podobają jeśli chodzi o wykonanie (podział form i elementów do doklejenia to co innego i tutaj bym strzelał w tył głowy) może nie każdemu stylistyka podchodzi (mi tez niektóre rzeczy nie do końca siedzą) ale nie da się ukryć że detal, rzeźba, poza, pomysł no kurcze no naprawdę na najwyższym poziomie.
Ma to oczywiście swoje minusy - Weź tu namaluj oczy na modelu z głową prawie że wielkości główki od szpilki, klocowatym modelom space marines mogłem tęczówki nawet robić (co nie znaczy że są złe, po prostu GW to trochę inna stylistyka, też bardzo fajna, ale inna)
Ale poza samym klejeniem (naprawdę no legendy u nas w klubie nie były przesadzone) same ludziki bardzo smukłe drobne i świetnie wykonane. O dziwo mimo że malowałem prawie że, z okularem jubilerskim robiło się to bardzo fajnie. Nie są obsrane od góry do dołu jakimiś pierdołami.
( GW ma maszyny do odlewania które nie są przystosowane do zrobienia więcej niż 0,7 cm kwadratowego prostej / płaskiej / jednolitej powierzchni. Jeżeli takie coś zostanie zaprojektowane w programie 3D maszyny i tłocznie same dodają tam czaszki i pergaminy, ew łańcuchy. Po prostu technologicznie nie da się tego zrobić. --> chcę w to wierzyć :P)
W związku z czym malowało się to bardzo ciekawie, no i na pewno wyzywająco ( eee.. w sensie że stanowiło wyzwanie)
Mam nadzieję że sobie poradziłem :)


Gościnie artykuł od WRATH OF GOD który mnie bardzo poruszył:

Do list gier, którego fenomenu nie rozumiem, a próbowałem moge dołaczyć undertale ( link żebyś wiedział o czym rozmawiamy) . Gra 123MB, 8bitów rzecz jasna, pierwsza setka gier na PC według metacritic, 8.3 na gry online, 30 tys. pozytywnych recenzji na steam, gra RPG roku 2015, która wyprzedziła na steamie nowego Erected Cock'a (Metal Gear Solid), mnóstwo ciekawych rozwiązań, grę którą trzeba skończyć kilka razy żeby zobaczyć PRAWDZIWE zakończenie (albo jak ja na jutubie 17 minut filmu pijąc piwo). Wczoraj odpaliłem. Pograłem 2-3 godziny coś koło tego. Po czym wyłączyłem kompa, stwierdziłem, że muszę to przemyśleć. O kurwa jego jebana mać ! Wyszedłem z kotem na peta, już się przejaśniało, kot zaciągnął się skunem i rzekł: "widzisz co się ludziom podoba ? już sobie nie pograsz stara cioto, bo nigdy nie będziesz targetem". Skiepowałem do popielniczki, drugą ręką nasypałem karmy do miski i powiedziałem : "zamknij twarz, zbudzisz Dorotę.", ale w głębi serca wiedziałem, że skurwiel ma rację.

Od siebie dodam:

- 8 bitowe gry były zabawne tylko za pierwszym razem, to jak powtarzać w kółko ten sam żart

- powiem tak na game boya to bym po prostu dołączył sobie zbiorniczek do spuszczania sie.. ale wydac takie cos w 2015 ? no nie wiem.. no ... to tak jakby chodzić w fedorach i podkręconych wąsach w 2016 roku

- ohh..w8

- straszne ten gameplay dał mi raka

- i jeszcze na kickstarterze uzbierali hajs
  ludzie za to płacą?
  a..uzbierał.. a nie uzbierali

- ludzie sie kurwa jeszcze muzyka jaraja
  to tak jakby rozpisywac sie nad OST do super mario bross
  Ta gra w CDA dostala za audio 9/10
 
 - 10 EURO to kosztuje, to za taką cenę można normalną grę kupić. 

- Czemu ludzie moga zrobić porządną niezależną grę ze świetną grafiką i muzyką ( patrz darkest dungeon) a równocześnie moga wydać takie gówno

- które jest 100 najlepszych grach na PC ? o co kurwa chodzi ??


ja od siebie powiem że nie jest w stanie tego ogarnąć....

a do posłuchania fiński RAC  ):-=D  na uspokojenie 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz