wtorek, 13 grudnia 2016

13 grudnia

Cześć
Dzisiaj rocznica wprowadzenia stanu wojennego, czyli już 5 lat odkąd GW winduję ceny w górę częściej niż raz w roku żeby zniszczyć tenkraj. no bo chyba nie chodzi o nic innego niż politykę cenową Dżi Dab wobce nas ?

Tak czy siak chciałem wam wrzucić filmik który nagrałem parę miesięcy temu, unboxing Calth wszystko fajnie pięknie, wprawdzie kamerka mi umarła, telefon dalej ma zew. mikrofon skopany ale udało mi się nagrać na lapku, trochę powojowałem z mikrofonem ale w końcu się udało, ślicznie pięknie mam chyba z 30 minut materiału na różne tematy dzisiaj taki piękny dzień za oknem śnieg popadał a jebne se filmika na bloga.
wrzucam do premier pro gdzie od lat montuje filmiki (czasem z powodzeniem :P)
daje play
i to jest to co wyszło :

nie wiedziałem że w międzyczasie film był w warpie i zdążył wrócić.
przyznam że cegły wysrane
0_o

i trochę zupek na obiadośniadanie dla niektórych :





ale już tak na poważnie w związku z rocznicą do posłuchania :
Honor - Maska Czerwonego Mordu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz