piątek, 28 marca 2014

Rozdziewiczony

Tak jest nie przesłyszeliście się !!
straciłem dziewictwo dopiero teraz
wszak wcześniej kilka razy próbowałem samemu .. ale to się podobno nie liczy.. no i średnio mi się to podobało.. też nie do końca wiedziałem co i jak.. nie było nikogo żeby mnie poinstruować.
przez ten czas wszyscy moi znajomi już tego próbowali, nawet tacy po których w życiu bym się nie spodziewał że nawet ONI mają już swój pierwszy raz za sobą i nawet im się podobało.. czułem się z tym źle.. nadszedł czas żeby to zmienić :)

Oczywiście mowa o warhammer fantasy battle :]
kiedyś ( hmm.. bo ja wiem 2006 ? ) zanim wkręciłem się w wh40k próbowałem swoich sił z "batelem" zakupując army book wampirów ( wtedy jeszcze 6 ed ) carsteina, necrusa, 30 szkieli na allegro ( wtedy wydawały mi się tak kosmicznie zajebiscie pomalowane, teraz wiem że to był po prostu porządny TT :P ) no i rulebook ( ale z rulebookiem to długa historia, najpierw pobrałem kopie zapasową i drukowałem w punkcie poligraficznym, wyszło mi to jakieś straszne pieniądze z 5 dyszek ..ale strony były przesunięte ( w sensie 80 strona była 2 razy ) dlatego potem układ stron się rozjechał, zwróciłem uwagę drukarzowi ze chyba coś zjebał.. gratis wydrukował mi 2 raz ( okazało się że plik pdf był skopany, i miałem 2 kopie źle złożonej książki.. i czo zrobiłem ? na klej do papieru i zszywki całą księge robiłem.. było to durne to tydzien później udało mi się dorwać takową na allgro za 40 zł ... tyle przehrać :P )
Więc tymi wampirami kilka razy tak sam ze sobą na biurku próbowałem pograć, ale coś mi nie szło, jakoś nie do końca wiedziałem czy dobrze robie, mimo że army booka i rulebooka przeczytałem.
Potem chciałem dokupić ghoule ( stare modele były super, nie te żaby co są teraz ze szkieletami na barana ) oczywiście jakoś nie wyszła transakcja allegro i mój pierwszy w karierze negat !! ( jako rewanż za mój koment ) co w pewnym sensie było powodem do rzucenia battla.. foch na allegro.
i foch na kilku znajomych którzy w cichości ducha nic nie mówiąc też zaczęli grać w wfb.. ale jak ja ich namawiałem to nie..ni chuja.. więc na złość mamie odmrożę sobie uszy ( czyt. sprzedam w pizdu i wejdę w 40k ) decyzji o zmianie nie żałuję, Bo Imperator jest naszą ostoją a światłość Jego chwały niesiona w naszych sercach rozświetli mroki galaktyki !!

No ale jakoś tak znalazłem się w posiadaniu niewielkiego kontyngentu pokurczy a.k.a. krasnoludów.. a że trochę mnie już ta expansywane polityka 40stkowa GW zaczęła męczyć tak się rozejrzałem za jakimś oddechem świeżości od helldrakeów, riptideów czy codexu:twoja stara co tydzień.. no i zobaczyłem że dwarfy akurat dostały nowy army book i naprawdę fajne ( moim zdaniem ) modele.. hmmm.. ( znaczy ja wiem że w poszukiwaniu innego systemu z 40k wejść w WFB to trochę tak jak w próbie ucieczki od alkoholizmu popaść w narkomanię, i to od razu ruski krokodil na dworcu. XD )
No ale .. przejrzałem army booka, policzyłem krasie no i w mordę strzelił 1000pkt będzie !

w czwartek odbyła się moja pierwsza bitwa, też nie do końca wiedziałem co i jak ( mój przeciwnik też.. to jego powrót po latach do WFB z tego co mnie skleroza nie myli ) no ale i to i to młotek..aż tak bardzo się różnić nie może.
I nie różni moim zdaniem, co za razem jest zaleta i wadą...
No ale ku mojemu zrozpaczeniu wielkiemu ...
spodobało mi się :D

fajnie wygląda magia ( mimo że ja jako krasie nie miałem jej w ogóle :P )
a walka w klockach nie jest taka zła.

dlatego kto wie ? może niedługo spotkacie mnie na border pricness trolującego i będącego nieznośnym ( za co mnie przecież kochacie <3 ) tak samo jak na gloria victis :]

Jeszcze muszę się skonsultować z tatą portfelem i mamą kartą kredytową, ale prawdopodobnie kupią mi jakiś boxik albo 2 ( myślę o longbeards jako drugi core ..ale nie mam pojęcia czy ma to sens.. w ogóle się jeszcze na tym nie znam - ale modele fajne :) ) znaczy prędzej czy później skończę z armią wampirów, to jest nieuniknione tak samo jak to że flota roju doleci do Terry czy Złoty Tron w końcu się popsuję ostatecznie. to kwestia czasu ( za bardzo kocham undeadów i ten klimat żeby  NIE MIEĆ tej armi :P ) ale na razie: krasnoludy.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza