sobota, 12 grudnia 2015

Mój plan jest nadzwyczajny

Mój plan jest nadzwyczajny, mój plan głowy wzniesie ponad mur,
Mój plan zada cios nieobliczalny, by codzienności złamać bicz.



Tymi słowami chciałem wprowadzić wiernych fanów do swojego mrocznego planu figurkowego :) 
Pamiętacie jak wspominałem że najlepsze co może być w figurkach to ich uniwersalność to znaczy że jeden model/oddział można używać na różne/w różnych armiach, czasem bez a czesem tylko z minimalną ilością przeróbek. A więc trafiłem na swojego nieświętego Graala multifunkcjonalności.

KATAPHRON BATTLE SERVITORS !

 Kupujemy pudełko takich panów, sklejamy podwozia, magnesujemy góry ( na wersje Kataphron destroyers z obowiązkowymi grav cannonami ) i co mogę z nich zrobić ?

Dokupić Techpriest Dominusa( z czasem, na początku będę proxował, ale pewnie go jakoś skołuje, bo ma śliczny model :) ) i używać po prostu jako ślicznie wyglądające i mega klimatyczne wsparcie do swojej zakonu Krwawych Aniołów. 
Biorę pusta kapsułę desantową, wsadzam do nich serwitorów i techkapłana, spadam koło przeciwnika i nakurwiam mu 18 strzałów z grav cannona !! lepiej niż centurioni,  taniej punktowo i z ładniejszymi modelami :D

Po jak powiedziałem zmagnesowaniu spodów (podwozi czyli tych wózków inwalidzkich ) mogę przyczepić im na magnes górę z heavy bolterami albo conversion beamerem od chaos decimatora (orientalny oddział forge worldu ma takie w ofercie, a o boltery popytam znajomych) i wystawiać je jako:

LEGION RAPIER DESTROYER 

dla mojego legionu gwardii śmierci

Jako że planuje pomalować spody bardzo uniwersalnie (taka mechanicowa szarość, jest taki wzór malowania nawet w podręczniku, bez oznaczeń, tylko numery zrobić od szablonu, na zasadzie 17B-01  17B-02 17B-03 może czerwony bądź zielony pasek z boku i już. I tylko góry magnesowane były by zróżnicowane, korpusiki serwitorów były by bardzo lojalistyczne, pieczęcie czystości itp. a bronie rapierowe miały by symbol gwardii śmierci. 
Więc spokojnie mogły by mi służyć w mojej armii chaos space marines jako:

CHAOS SPACE MARINES RAPIER DESTROYER

 Tu na zdjęciu śliczniutkie rapiery kolegi Tostera (pozdrawiam, mam nadzieję że się nie obrazisz za kradzież IP :P ) wprawdzie 2 są z podwozi z HiTech miniatures, ale wiadomo o co chodzi. 
Moje tylko były by nurglowe a nie iron warriorsowe. ale też w CSMach

No i też spokojnie mógłbym je wystawić jako

RENEGADE MILITIA RAPIER DESTROYER
Tutaj niestety nie mam dobrego zdjęcia, natomiast chodzi o ciężkie wsparcie do renegackiej gwardii imperialnej którą mam wreszcie zamiar ruszyć z kopyta 

Powiedzcie mi czyż to nie jest super mroczny i genialny plan ?
jakbym jeszcze tymi podwoziami mógł zagrać we Flames Of War i WFB to już w ogóle cudo.
A zwłaszcza że pudełko jest dużo tańsze niż pudełko Centurionów, i jeszcze zostają nadprogramowe śliczne korpusiki z opcji Kataphron breachers, z którymi pewnie też coś zrobię.

Jaram się tym pomysłem niemiłosiernie.

Tylko zastanawiam się jak zrobić quad guna. może czubki od autosów uciąć ? albo z jakichś patyczków ? jakieś pomysły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz