poniedziałek, 2 lutego 2015

Twierdza idzię na wojnę !

Jakoś tak mi się zatytułowało posta, dzisiaj mało pisania, bo na drugim blogu "Coming out Wrocław" napisałem więcej i już się wyprałem z weny :P
Ale z nowości nasz klub Twierdza Wrocław stwierdził że zakłada video bloga.
Znaczy, stwierdził to jednogłośnie Oberkommandant, ale ja tam się zgodziłem i powiedziałem że na ile umiem (czyli mao) to "pomogie".
W planach mamy przygotowywać coś takiego jak Miniwargmaing/Blue Table Painting/Beasts of War/BOLS. Czyli po prostu kanał o plastikoludkach. 
Głównie to mają być relacje z naszych eventów w których uczestniczymy ( niewykluczone że w marcu w innym mieście nawet, ale na razie cicho sza, musimy to ugadać na 100% ) ale jeśli pozwoli czas i kreatywność bardzo chętnie zajęli byśmy się właśnie czymś takim, a to jakieś raporty bitewne z fajnych scenariuszy fabularnych. A to "riwju" nowego rzutu Genialnego Wydawcy, a to porady i techniki malarskie, a to jakieś poradniki, a to luźne dywagacje czy to o fluffie czy o zasadach czy w końcu wprowadzenia do innych systemów ( Warazone, Malifaux, Infinity, Ogniem i Mieczem, Dropzone Commander ) mamy do tego zaplecze i odpowiednich ludzi z olejem w głowie i wiedzą których fajnie się słucha. 
Wszyscy wspólnie zresztą zgodziliśmy się że większość z nas , nawet jeśli nie chłonie tego jak Adolf Hitler demotywatorów ( kłania się ten piękny filmiki :P ) i ogląda całe godzinne raporty bitewne to przynajmniej rzuci okiem, chociaż na przewijaniu, chociaż te krótsze oglądnie. No bo to jest nasze hobby, nasze zainteresowania !
Niektórzy oglądają gameplaye z mistrzostw w WoT i klanówek, inni jak koleś moczy kija i napierdala jakiej to nie użył zanęty i jaki to nie jest zajebisty przez bitą godzinę a inni oglądają jak 2 gości ( czasem więcej ) przesuwa ładnie pomalowane modele po fajnych stołach, ogląda ich zagrania, podpatruje taktyk, czasem dziwiąc się jednostkom które wystawia ( meta regionalno krajowa jest jednak specyficzna w Polandii ) a czasem upewniając w swoich osądach. Śmieje się z zabawnych sytuacji, dziwi pechowym rzutom, no kurcze, co tu dużo mówić, lubię coś takiego oglądać i myślę że nie tylko ja :) więc kto wie, kto wie, może nowy kanał figurkowy rośnie, chyba pierwszy w kraju ? :3
Nie żebym się chwalił, tak tylko sobie marzę, i mówię jakie są plany. Ale plany jedno a realizacja drugie co chyba wszyscy wiemy ( ja też miałem pisać częściej, na razie jest mniej :( ) 
Ale do rzeczy, tutaj filmik:


Jasne wiele można jeszcze poprawić, ale to pierwszy filmik, jakoby testowy, ( rozdziałka też testowa :P ) Wiem też że trochę może przydługi ale mam nauczkę na przyszłość żeby nie traktować kadrów jak swoich dzieci. Za wyrzucenie kilku nikt krzywdy nie zrobi a będzie nawet lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz