poniedziałek, 23 marca 2015

Kiedy szedłem dziś Krakowskim Przedmieściem

No może nie Krakowskim i nie przedmieściem ale to nawiązanie do TEGO filmiku.
Ale na pewno Wrocławskim ryneczkiem i co ja pacze? Krul przyjechał! no to rzuciłem resztę obowiązków (lol, obowiązków:P) i poszedłem za Nim! Pewnie za Hiltera też tak wyglądało

U JELLY ?

Chociaż na samym wiecu czułem się jak na inauguracji 1wszego roku politechniki połączonego z ceremonią wręczenia świadectw w gimnazjum i to trochę smutne uczucie kiedy zdajesz sobie sprawę z tego że osoby które mają za sobą maturę i pierwszą inicjację seksualną możesz policzyć na palcach jednej ręki. ale średnia wieku spokojnie 30 ! (czyt. z 75 Król + 16 + 15 + 19 elektorat )
No od razu przypomina mi się ten filmik:
Ja wiem że pójściem w politykę straciłem pewnie 80% odbiorców bloga (czyli może 4 osoby lol, mama na przestanie wchodzić bo Krul zabrał by jej prawo głosu wyborczego, szczerze mówiąc sam bym to zrobił dawno jakbym mógł :(
A filmik kult, świetnie zmontowany, i jeszcze ten bit siedzi w głowie, naprawdę aż mi się łezka w dupie patriotyczna zakręciła :)

Ale dość już o słoniu (jak to pisał Śledziu) bo mam kilka słodziasznych nowości ze stajni GW które muszę skomentować swoim cynicznym, zgorzkniałym i ironicznym pełnym literówek wpisie :)
Pierwsza rzecz, pewnie wiecie wyszedł codex KHORNE DAEMONKIN
Który równie dobrze mógłby wyglądać tak:
No ale co dostajemy, że zacytuję jednego użytkownika Gloria Victis, bo dla mnie to jest kwintesencja tego co robi ostatnio GW:

 Warlord traity: Fear, Soulblaze, Hammer of Wrath i inne super potrzebne rzeczy.

 Artefakty: bronie do CC ap3 i ap2 co lubią gryźć właściciela i jego kumpli. 2 z 5 będzie grywalne.

 Być może nowa tabelka dla possessed i helbruta, by mocniej bili. Oczywiście, wciąż będą do niczego.

 Wciąż nie będzie można dołączać Daemonów do CSM oraz odwrotnie bo ponieważ.

 Przymusowe MoK/DoK na wszystko, może nawet obowiązkowe ikony.

 Być może jakaś dziwaczna formacja z possessed w liczbie >10, helbrutami, blobem bloodletterów i CSM da wszystkim Fleet na jedną turę. Ba, może nawet dodatkowy atak na model jeżeli wyrzucisz na 2 kostkach 1 i 6 (w tej kolejności) w strefie rozstawienia przeciwnika po wcześniejszym zdaniu Ld na każdą jednostkę co chce z tego korzystać.
 A jak szarża nie wyjdzie to dangerous terrain w każdy model, o. I będzie minimum 1200 pts taka formacja...


Codex wyszedł w sobotę i niewiele się pomylił.
Wprawdzie jest fajny pancerzyk (3+ inv) w artefaktach i zamiast formacji mamy coś na wzór Necron Decurion, czyli detachment złożony z samych formacji. Mi to do gustu nie przypada bo wymusza branie tego czego nie chcemy, czyli przykładowo, Bloodseekers fomration i szybkie jednostki i musimy wziąć 2-8 razy motorki 0-2 flesh hounds i 1-3 raptors z mark of Khorne, no wszystko spoko tylko ja nie chce brac raptorów bo mi nie pasują, trudno, musisz. To mi się nie podoba.
Ale funowo można zagrać, każda formacja dostaje jakieś tam niewielkie bonusy. a to przerzut HoW a to fleet, a to rage a to coś tam.
Ale najważniejsze co dostajemy ?
Bloodpoints !
Już tłumaczę jak to działa. Za każdą zabitą jednostkę lub za każdą straconą dostajemy (tak, tak, straconą też, w końcu Khorne nie patrzy skąd płynie krew, byle by płynęła!) jedn punkcik a te punkciki możemy wydać i tak na przykład za 1 punkcik możemy odpalić dla armi adamantium will, za 2 punkciki rage + FC, za 3 możemy przywołać bloodlettery, za 4ry możemy bloodcrushery i tak dalej a za 8 punkcików dowolny character po zdanym teście Ld zamienia się w thirstera, no po nieudanym w spawna, wiadomix :)  for fun jak najbardziej, ale turniejowo nie wróżę temu za bardzo sukcesów a czemu ? Bo pozostałe cechy jednostek w dexach CSM i Demonów pozostały niezmienione, bloodlettery i cloodcrushery dalej są absolutnie badziewne a berserkerzy nie nadają się do niczego, jasne można kombinować z kultystami khorne`a Lordem na jurku w spawnach itp, ale to jak koń pod górę. Znaczy dla mnie jako klimaciarza super sprawa ! zawsze chciałem zrobić sobię taką bandę Skulltakers z Zhuforem Palownikiem w Land Raiderze w obstawie Terminatorów, 2 oddziały berserkerów, kultyści Khorne`a i Dreadnought. A jeszcze teraz ktoś mnie nagrodzi (zasadowo) że wystawiam kontyngent Boga Krwi. Spoxik.

No i dostaliśmy nowy model Thirstera

Tak, to teraz oficjalny model Krwiopijcy (Bloodthirster) i podobno nawet grając na normalnym dexie demonów muszę takie o wystawiać. W sumie spoko, bo ta smutna krowa z frotkami z czaszek na dredach (sic!) była już bardzo passe. Ten jest śliczniusi i widać to zło. No ma kurwiki w oczach!
Natomiast ma też dużo wad, jedną z nich jest cena. Swojego thirstera wychaczyłem za 88zł (For Khorne!) a może mniej? ten jest za over 9000 peelenów. Więc dziękuję postoję.
Kolejna sprawa, weź tu taką krowę schowaj za impasem, albo weź to zdesantuj na pole bitwy ( co może okazać się częste, zważywszy na przywoływanie ich z blood points) Mhm, zmieniamy model ze smutnej krowy na ogromnego naprawdę potężnego Demona Boga Wojny, model co najmniej 2 razy większy ale co damy mu większa wytrzymałośc ? a może chociaż więcej żwotności, no chociaż o 1 ? naaah fuck it :/ thx Obama!
 no i dla mnie bardzo ważne weź to transportuj bez wbijania mu magnesów i pinów w każdą część ciała. A i tak będzie zajmował pół walizki. Nie chcę z nim chodzić w wiadrze !

No i kolejna rzecz świeżutka jak plamy krwi na moim piłomieczu czyli dexik ADEPTUS MECHANICUS !! Chwalmy Omnimesjasza !!

To tłumacząc z języka Lingua Technis znaczy "All Hail Mars" <3 a na stronce GW jest już zapowiedź filmowa którym kultysta chaosu niczym arni w predatorze znajduje na sobie kropki celowników laserowych..coraz więcej i więcej a na koniec szybkie ujęcia postaci w czerwonej szacie już klasycznej dla Mechanicum. No to wiadomix.
a teraz jeszcze te zdjątka wyciekły :)

Wyglądają całkiem fajnie, ten pan z karabinem na podpórce trochę mi warmachine przypomina, tam też ktoś tak miał. Poza sierżanta trochę jak sierżanta Raphaela ( dak vengeance) ale spoko.
Można ich też skleić jako Awangardę Skitari
Też fajni, ale rangerzy bardziej mi się podobają, Ci trochę..hmm.. dziwne hełmy, ale też okej.
Do tego pojazd - maszyna krocząca
Który wygląda trochę jak "Hej Eldarzy! patrzcie na nas, też możemy mieć war walkery!" i nie wiem co o nim myśleć, no myślę o nim póki co jak o nieślubnym dziecku Sentinela i War Walkera a jeszcze w tej orgii miał udział Triarch Stalker :P Ale tak serio to jest.. no nie wiem.. naprawdę nie wiem co mam o nim myśleć, tragedii nie ma..ale jeszcze nie wiem czy mam się zachwycać czy nie. Na pewno było by lepiej bez kierowcy.
i wersja 2ga chyba troszkę fajniejsza
Jest też takie coś:




Ale na razie wygląda jak defiler z wieżą Wyverny, czaję powiew stalker tanka z renegatów, chociaż nigdy nie czułem jego kultu i zawsze wydawał mi się głupi.
Powiem tak, tragedii nie ma, na razie Omniorgazmu też nie przeżyłem, ale zobaczymy jak z dexem, co to w ogóle będzie ? czy będzie opcja sojuszowanie się z CSM ? ( dark mechanicum?) czy to mini dex ? czy pełnoprawny dex ? czy będzie na zasadzie allies jak harlequins czy imperial knights ? a może to tylko mini dex żeby nas wstępne oskubać z kasy a jak wszyscy się wypstrykają to dojebiemy z grubej rury pełnoprawnym dexem, patrz przypadek kodeks Szturmowców z 2ma czy 3 ma jednostkami a potem pełnoprawny codex Gwardii Imperialnej gdzie również Stormtroopers się znaleźli.
Poczekamy zobaczymy.
Co za dziwne czasy nastały, nie sądziłem że kiedyś się doczekam AdMech, może jeszcze niby sisters of battle wydadzą w plastiku ? wtedy to faktycznie będzie koniec świata. No ale jeden już się skończył (Stary świat - warhammer) więc wszystko jest już możliwe po śmierci jednego systemu.

Aha, nie wiem kiedy nakręcę część 2gą warzone, postaram się jutro, no do środy do 23:59 powinno być juz zuploadowane :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz